»Ključno je, da Applovi ukrepi potrošnikom ne preprečujejo izkoriščanja vseh prednosti teh novih rešitev, kot so večja izbira, kakovost in inovacije po konkurenčnih cenah.«
»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Namen projekta je spodbujati slovenske proizvajalce živil pri razvoju novih ali preoblikovanju obstoječih živil, da bi dosegli ugodnejšo prehransko sestavo in druge prednosti za potrošnike.«
»Prednost bomo morali pridobiti nazaj z inovativnimi rešitvami.«
»Vsaka konstrukcijska rešitev ima svoje prednosti in slabosti.«
»Prav tako moramo osvestiti potrošnike o prednostih zelenjave, ki je bila pridelana v bližini.«
»Apple je očitno precenil povpraševanje po novem Iphonu 14, zato je svoje dobavitelje obvestil, da naj opustijo načrte za povečanje proizvodnjo.«
»Potrošniki potrebujejo cenovno dostopne in preproste rešitve v stabilnem okolju.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«
»V Mlinotestu ocenjujemo, da je bil ukrep Košarice izdelkov za vse deležnike – od kmeta, prek slovenske živilske industrije in trgovcev vse do potrošnika – škodljiv.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju